1 Temmuz 2013 Pazartesi

Yazın Neler Yapıyorum

Yaz geldi, havalar ısındı. Uzun süredir bloga yazı yazmayan ben artık uyandım ve yazı yazmaya başladım :) Tatil için denize henüz gitmeyen biri olarak yazın evdeyken size neler yaptığımdan biraz bahsedeceğim.

SİNEMAYA GİTTİM


Hangover'ın son filmi olan Hangover III'ye gittim. 
Hangover'ın diğer filmleri gibi değil ama eğlenceli olması, cinsellik ve Bradley Cooper'ın coolluğu bakımından diğer filmlerinden bir eksiği yok.
Diğer filmleri gibi olmamasının nedeni burada bekarlığa veda partisi yok.
Ama yine her şey ters gidiyor. 
Kesinlikle izlemeniz gereken bir film!

Brad Pitt'in başrolde oynadığı World War Z'ye gittim. Hem Brad Pitt hem de zombiler! İkisi bir arada olunca gitmemek zor.
Bu filmi de beğendim. 3 boyutlu, altyazılı olarak izledim ama 2D ve 
dublaj seçenekleri de vardı. 
Şunu söyleyebilirim ki buradaki zombiler çok hızlı!
Bunu sinemada 3D olarak izlemek emin olun inanılmaz.


Eski sevgilini geri kazanmak için ne kadar ileri gidebilirsin?
Doğrusu bu film aşkla ilgili taktikler vermiyor. Tek bir taktik var. (Spoiler olacağından söylemiyorum.)
Fransız filmi. Filmin ikinci yarısı başladığında küçük bir aksaklık çıktı ve alt yazılar gözükmedi. Hal böyle olunca aptal aptal perdeye baktık. Sonra hata düzeltildi ve kaldığımız yerden başa sarıldı. 
O aksaklık olunca arkadaşım bana dönüp "Bir daha Fransızca filme gitmeyelim." dedi.
Filme tekrar dönersek doğrusu çok beğenmedim. Sinemada izlenecek bir film değildi. Evinizde sevgilinizle oturup izleyebilirsiniz. 
Vakit geçirmek için ideal. 
(Ben filme sevgilimle gitmedim o yüzden filme bok atmış olabilirim)

JUST DANCE!


Dışarıda Just Dance oynamaya gittik. Benim ilk oynayışımdı. Oyunda 4 kişi dans edebiliyor. Tabii isterseniz daha az kişi de dans edebiliyor. 
Ekranda çıkan insanların yaptığı hareketleri yapıyorsunuz. O da sizin hareketlerinizi algılayarak puan veriyor. Yazın vakit geçirmek için güzel bir seçenek!

Oyun xbox, wii ve ps3 için var. PS3 için alacaksanız move paketiniz olmalı. Ben  almayı düşünüyorum. Ama size bir tavsiye, eğer evde oynama şansınız varsa evde oynayın çünkü fena terletiyor :)

Arkadaşımın bana önerdiği the perks of being a wallflower kitabını okudum. Liseye yeni başlayan ve "katılmaya" çalışan bir genç erkeğin (adını kitapta söylemiyor.) birine yazdığı mektuplardan oluşuyor bu kitap.
İçinde 15-16 yaş grubunu ilgilendiren her şey var.
Kitabı okurken çok eğlendim. Kitapta birçok şarkı, film ve kitap önerisi var. Bu kitabı okumalısınız! Filmi de varmış, en kısa zamanda filmini de izleyeceğim.

Benim yaz tatilimden bir kısım böyleydi. Arkadaşlarımla dışarıda buluşmak ve onlarla vakit geçirmek çok eğlenceli. Doğrusu insanın arkadaşlarının olması çok güzel.
Yakında okuduğum kitapları, yaptığım etkinlikleri, gittiğim filmleri, izlediğim dizileri tekrar yazacağım. Umarım yazın sıkılıyorsanız işinize yarar bunlar. 
Sonraki yazıda görüşmek üzere!
(Filmlerle, oyunla ve kitapla ilgili yorumlarınızı lütfen yorumlarla benimle paylaşın.)

- Şeb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder