2 Mart 2012 Cuma

KIRMIZI HALI: OSCAR

84 yıldan beri düzenlenen Oscar Ödül Töreni bu yılda sonunda düzenlendi! Bende dört gözle bekliyodum şu Oscar bi gelse de, bende dedikodusunu yapsam, eleştirsem diye... Ve işte sonunda geldi hatta geçti bile!
Törene katılanların çoğu 'rezalet'ti bence. Ama ben yine de sizler için en iyi seçilenleri araştırdım. E tabi şıklık yarışı da olunca hem Twitter hem bloglar hem de dergiler sallandı. Şimdi bizde şu elbiselere bir bakalım...


İlk sıraya Angelina Jolie'yi koydum. Kadın yine yapmış yapacağını! Yine kendine oturan bir elbise giyebilmiş! E tabi haksız yere değil bu çabalar. Brad'in yanına yakışan birisi olması için bayağı uğraşması lazım :) +


Elbise: Versace




Sıra geldi Penelope Cruz'a! İnsanın içini açan rüya rengi maviyi giymiş Penelope. Şahsen benim dikkatimi elbisesinden çok makyajı çekti. Makyajı çok doğal ve çok şık! Elbisesi iyi güzel ama çok klasik. Prenses Diana'nın elbiselerine benziyor sanki :) 80'li yıllarda bir Oscar'mış gibi hissettim. Ama benim favorilerim arasına giremedi malesef ki. Hadi fotoğraflar gelsin! +

Elbise: Giorgio Armani



Eveet şimdi pembeler içinde birisine rastlıyoruz 'Kırmızı Halı'da gezinirken... Emma Stone!
Ben beğendim şahsen. Yaşına uygun kibar biraz da çıtır olmuş. Gözlerinin rengi zaten uçuruyor beni :) Amanda Seyfried'e benzetiyorum :)) Yazımı tamamlayayım, bence Emma Stone 2012 Oscar'ının en iyilerinden. +
Elbise: Giambattista Valli




Geldik Sandra Bullock'a! Ay yuh artık yani. Tamam sade, asil falan filan durmuş ama bu kadar demodelikte olmaz ki! Geçende InStyle'ın eski sayılarından birisini karıştırıyordum. Sandra Bullock'un "en"lerini koymuşlar bir sayfaya. 2006 ve 2009 yılında giydiği elbiseyle resmen aynı. Ben azıcık yani böyle ucundan beğendim. Seçim size kalmış kızlarr :)) -

Elbise: Marchesa




İşte Sandra Bullock'u kıskandığım fotoğraf :))

Vee Léon: The Professional'in Mathilda'sı, Nathalie Portman karşımızda!
Puantiyeli bir elbise giymiş ve bana 80'lı hatta 70'li yılları hatırlatı. Mesela bu elbiseyi Angelina Jolie'cim giymiş olsaydı yakışmazdı ama Nathalie'de yakışmış tabii haliylen. Yaş farkı, bünye, cüsse vsvs.Üstünde güzel, cici duruyor. Yaa uzun lafın kısası beğendim işte! :)) Şimdi fotoğraflar geliyor. +

Elbise: Christian Dior


Not: Kaşlarına hayran kaldım. 




Evet şimdi sırada o kocaman poposunu hiç sevmediğim (genel olarak elbise GÜZEL) bir yıldız, Jennifer Lopez karşımızda! Yani bakın blogdaşlarım genel olarak o elbise güzel, o kadar da kötü durmamış ama Jennifer arkasını bir dönüyor ki poposundan başka hiçbir yere bakamıyoruz. (Güzelliğinden değil malesef ki büyüklüğünden) Ayrıca Oscar için ondan daha kibar birşeyler beklerdim.- +

Elbise: Zuhair Murad





Jennifer'ın altına küçük poposu olan, Jennifer'la kalça şov yapan Cameron Diaz'ı koyalım. Ay kadın ne kadar çökmüş öyle. (Yalnız nereye baksam herkes bunu söylüyor) Ben severdim Cameron Diaz'ı. Hala da severim ama hakikaten çok yaşlanmış. E tabi yaş 40 olmuş. Tabi olucak kırışıklıklar ama o iğrenç saçı da onu iki kat daha yaşlı gösteriyor. Elbiseye geldiğimizde çok fena değil. Ama yinede ondan daha canlı, renkli birşeyler beklerdim. Kadın 40'a gelmiş olmasına rağmen hala çıtır. :) +

Elbise: Gucci



Evet altın torbasına benzeyen elbisesiyle Meryl Streep çıkıyor karşımıza. Benim hoşuma gitmedi. Sizin de gitmedi değil mi? Lütfen gitmedi deyin! Hayal kırıklığına uğratırsınız beni blogdaşlarım! Meryl Streep çok tatlı, hala o güzelliğini koruyabiliyor fakat elbisesi ona hiç yakışmamış. Dekolte bölümü çok kötü durmuş. Sarkmış resmen. Hiç, hemde hiç beğenmedim! Elbise Lanvin olmasına rağmen (Lanvin'e çok güvenirim) kötü durmuş kadıncağızda. -

Elbise: Lanvin


Evet şimdi sıra Oscar gecesinde elbisesini en çok beğendiğim kişi geliyorr.. O da tabii ki Gwyneth Paltrow! Kadın biliyor ne giyeceğini! Hiç bi zaman şaşırtmadı beni zaten. Dergilerde rastlıyorum bazen o zaman da çok güzel seçimler yapmış. Bu elbise onu çok iyi taşımış. (Fiziği çok güzel!) Ayrıca bir Oscar gecesi için çok da kibar olmuş. Beğendim! +

Elbise: Tom Ford 
(Ayakkabılarına da ayrıcalık verdim. En beğendiğim ayakkabı seçimi Gwyneth'in oldu!) Ayakkabı: Jimmy Choo







Hazırlayan: Zeyseb



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder