18 Haziran 2012 Pazartesi

YAZ GELDİ


Hey kızlar! 
Bildiğiniz gibi artık yaz geldi ve sıcaklar başladı... Güneş tepede kavuruyor valla. Bir de yatak odasının içine sabahları güneş girmesi durumu var. Valla ne yalan söyleyeyim her sabah kan ter içinde uyanıyorum. Çiğköfteci gibi oluyorum. Bir de ben sabah kalkamıyorum. Güya erken kalkıp anneme yardım falan edeyim diye alarm kuruyorum saat 09:59'a. iPod'umun Gitar alarmını kurmuştum bir keresinde. Uyanamamışım. Ben de gittim Ksilofon ile kurdum alarmı. Aman Allah'ım öyle bir sıçrayışım var ki... Tabi uyandığıma yine çiğköfteyi andırıyorum laf aramızda. Herneyse. Uzun bir zamandır giremiyorduk bloga. Okul, sınav dönemi falan filan derkeen yaz tatili geldi çattı bile! Herkeste bir tatil telaşı... Acaba nereye gitsek düşüncesi var herkesin kafasında. Ben şu an Ankara'dayım. Oturuyorum leptabın başında öööyle öküzün trene baktığı gibi afedersiniz bakınıyorum sitelere... Yok Polyvore, yok Youtube, Facebook ve tabii ki Twitter. Yanında yabancı dizi izleme hobilerim de oluyor tabii ki. Merlin olsun, G.O.F olsun hiç farketmez ne olursa izliyorum işte. Pek seçici değilim bu konuda. Bu arada G.O.F ne demeyin. Game Of Thrones o. :) Öylesine bir kısaltma yapıverdim. Herneyse bu yaz sizi hiç yalnız bırakmayacağız kızlaar! Birsürü şey paylaşacağız burada :)) Gelsin yazılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder