19 Haziran 2012 Salı

CLUTCH MODASI

Evet arkadaşlaar geldik yeni bir paylaşıma :) Ben yakalardan sonra bir de yazın yine trendi olan clutch'lara değinmek istiyorum. Bu clutch modası uzuun bir süre sürecek gibi duruyor. E bu süre içerisinde de clutch'ların moda olduğunu bilip almayanlara yazık olsun! Her yerde satılıyor. Yani isminin yanıltıcılığına bakmayın, bildiğin küçük el çantalarından. Geçende Zara'ya gittim. Clutch'lara bakmak istedim. Gizlice fotoğraflarını çekip Instagram'da paylaşmak için...;)
Okunuşunu tam kavrayamamıştım ikilemde kalıyordum hep acaba kılaç diye mi okunuyor yoksa kıluç diye mi :):) Siz öyle bir duruma düşmeyin. Bugün Ne Giysem'de falan da duydum hep, kılaç diye söylüyorlar. Eee dalga geçmeyin yani ne yapayım? Yazın sıcağında daha tatile de gitmedim. Ankara'da evde oturuyorum. Öğlen Aşk-ı Memnu başlıyor onu izliyorum, sonrasında Bugün Ne Giysem... Ben de oturup izliyorum. "Iyy bu ne yaa pazardan giyinsem bile daha  güzel giyinirim" falan diyorum. Ama istisnalarda oluyor tabi. Bu arada bir sürü mağazada var bu clutch'lardan. Hem de birsürü. Mesela aklıma gelenlerden; Zara, Topshop, Mango, Beymen, Harvey Nichols, Stradivarius, Bershka, İpekyol vsvs. 
Herneyse, şimdi hiç doyamayacağınız (benim de doyamadığım) clutch fotoğrafları gelsin. 
Not: Bu fotoğrafların hepsi 2012 Yaz Sezonu'na uygun olarak çekilmiş, eski senelerden kalma falan değil. Ve neredeyse çoğu Amerika ve Paris'te çekilmiş. Biraz Türklerde ilham alsın bu yabancı street modasından değil mi? Sonra Bana Her şey Yakışır'da yarışan kızlara benzemeyelim. 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder