20 Haziran 2012 Çarşamba

PLAJDA NE GİYECEĞİZ?

Eveet yaz geldi haliylen tatil zamanı da geldi çattı. Fazlalıklar falan filan ne yapacağız biz kızlar ya?? Bir de bizim yazlık Alanya'da. Karşı binada bir kız var.  Güzel mi güzel, zayıf mı zayııf! Bir de o kadar gıcık ki! Ya bana iyi davransa falan hiç sorun yok, iyi arkadaş bile olabiliriz. Fakat kız niyeyse beni görünce saçlarını savuruyor falan. Aman ha kızlar, gözünüzü seveyim. Siz öyle olmayın emi. :) Herneyse işte bende şu kıza gıcıklık olsun diye, zayıf seksi gözükeyim diye geçen hafta Fitness'a yazıldım. Bakalım artık ne olacak çok merak ediyorum. Şu kızdan daha seksi olacak mıyım? O güzel bikinileri giyebilecek miyim? İnat yaptım zayıflayacağım! Yoksa Fitness'tan sıkılıp isyan bayrağını mı çekeceğim?


Şimdi sizinle ayın H&M bikinilerini paylaşacağım. Bu aralar herkes H&M bikinilerinden bahsediyor. Hem ucuz, hem de güzel diye sanırım... Ben birkaçını favorilerim arasına aldım. Diğerleri de sizin seçiminiz. Hatta laf aramızda 3. sıradaki pembe bikini üstünü ve siyah mayoyu almayı düşünüyorum:))
Neyse gelsin H&M bikini&mayoları...
Not: Bikini üstleri ayrı, bikini altları ayrı satılıyor. 


bikini üst 19 TL

bikini üst 19 TL

bikini üst 19 TL

bikini alt 15 TL

bikini üst 19 TL

bikini üst 15 TL

mayokini 25 TL

bikini üst 15 TL

mayo 45 TL

mayo 24 TL

bikini üst 15 TL

bikini üst 19 TL

 bikini üst 19 TL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder